منوعات

اخبار الرياضة

علوم و تكنولوجيا

سعوديه تعرض 5 مليون ريال لمن يتزوج بها


قامت فتاه سعوديه علي احد المواقع علي الانترنت بعر مليون و350 دولار لمن يتزوج بها شرط ان يكون مقدسا للحياه الزوجيه حيث انها انفصلت عن زوجها حديثا شاهد سعوديه تعرض 5 مليون ريال لمن يتزوج بها 
.

  1. مش محتاج للمال بس محتاج لزوجة تكون مخلصة لله

  2. لو كان كدة ليش الأنسة لسة متزوجتش يعني في شي مش طبيعي ولا أن الخبر لي مش طبيعي هههه

  3. الجواز يعنى استقرار مشى بيعة لليدفع اكئر الجواز+الحب=الاخلاص

  4. انتى مش عاوزه تتجوزى انتى عاوزه تشترى راجل انا متشرفش ان اتزوج وحده زيك

  5. انتى عاوزه تشترى راجل مش تتزوجيه

  6. انا مستعد للزواج وللستره اردني الاصل
    والله على ما اقول شهيد المهم ان تصدقي الكلام >>>>> راسليني على موقعي وانا جاهز ومابدي المليون

  7. سيري قلبي لي استرك فابور

  8. ‏‎ ‎انا جاهز ومستعد انا ميدو 24 سنه

  9. ‏‎ ‎موافق جدا ودا رقمى الخاص 00201067494201+ ورجاء الاتصال بى

  10. W ana kmn jehez la2en wad3i bel marra

  11. انا مستعد امير من العراق وهذا ايميلي mmaahh90@yahoo.com

  12. انا موافق لكن بدون اخذ المال

  13. بكره يخلص المال وتقول الي زوجها انا شترتك بفلوسي وين المرجله وين رجل الي وافق يبيع نفسه

  14. https://www.facebook.com/profile.php?id=100006180280357&ref=tn_tnmn

    هذا عنوان الفيس بوك حقي انا مستعد اتزوجها و اخذ الفلوس

  15. أزال المؤلف هذا التعليق.

  16. بصراحة محتاج لذوجة والمال أيضا جمال عينيكي و اكيد موافق وهذا رقمي 0023774234623 nadjibben25@gmail.com

  17. ههههههههههههههههههههه لو تذفعي مليار ما اتجوزك هههههههههه قبيحة او سبب هدي مش صورتك الحقيقية وثاني انتي شكاك عمرك 120 سنة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  18. طب هيا لما عايزة تجوز ليه بقى الفلوس دى

  19. انا هموت من الضحك على التعليقات المكتوبه كله عايز يوصل للفلوس بطريقه غير مباشره عشان يبين نفسه مش باصص للفلوس مع انه كله هيموت على الفلوس ههههههههههههههههههه الله يخربيت الدماغ بتاعتكم اما نشوف ايه اخر التعليقات كمان ههههههههههههههههههههههههههههههههه اكيد هى اتجوزت يا شويه شباب خربان من بدرى ههههههههههههههههه والمصحف انا ميت من الضحك لما قريت الموضوع اول مره اسمعه

  20. او تدفعى 20مليون ما تشترى رجولتى

Organic Themes